Klantendienst

Verzending en Levering
  • Van zodra uw bestelling ontvangen is, ontvangt u een orderbevestiging met de totaalprijs inclusief eventuele portkosten.
  • Goederen worden verstuurd zodra wij betaling ontvangen hebben.
  • De bestelling wordt automatisch geannuleerd bij niet-betaling na 8 dagen.
  • Levertermijn is 2 dagen tot 1 week met betrekking tot de plaats van levering.
  • Wenst u de goederen sneller te ontvangen, dan kunnen wij u een snellere levering voorstellen, mits betaling van de meerkost,
Privacy & Veiligheid
  • Badmintonpro garandeert de identiteit van de klanten niet te gebruiken voor publiciteitsdoeleinden, tenzij andere afspraken gemaakt werden .
  • Alle informatie en inhoud op deze site en webpagina's dient als referentie. Badmintonpro behoudt zich het recht de informatie ervan te wijzigen zonder voorafgaande notificatie.
  • Alle artikelen, foto's en teksten in deze site kunnen ter aller tijde worden gewijzigd zonder voorafgaande notificaties.
  • Badmintonpro wjst alle verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid  af voor mogelijke fouten in de informatie geleverd in deze website, evenals het gebruik of de gevolgen die daaruit mochten voortvloeien door het gebruik van derden van deze site.
  • Alle informatie, inlichtingen, documenten, teksten, beelden blijven eigendom van Badmintonpro.
  • Voor uw commentaar of suggesties kunt U terecht via mail.
Retours & Omruiling
  • Retours worden na 2 weken niet meer aanvaard
  • Teruggezonden artikelen moeten in hun originele verpakking teruggezonden worden.
  • Bij het terugzenden van een artikel dient u een copie van de betaling bij te voegen
  • Gedragen, gebruikte producten, of producten met vlekken worden geweigerd.
  • Gesoldeerde of outlet artikelen worden nooit teruggenomen.
  • Bij retours worden de verzendkosten zowel voor verzenden als voor terugzenden nooit terugbetaald.
  • Retours gebeuren altijd op kosten van de klant, tenzij Badmintonpro expliciet verantwoordelijk is voor foute leveringen. Voorafgaandelijk contact opnemen via contactformulier.
  • Gepersonaliseerde stukken worden nooit teruggenomen.
  • Retouradres :BVBA BADCON, Kerkstraat 102, 2950 Kapellen
Bestellingen
Kan ik een bestelling wijzigen?
Het is niet altijd mogelijk een bestelling te wijzigen. Zodra u uw bestelling bevestigd hebt, komt deze in behandeling. Enkel een rechtstreeks telefoontje kan u verder helpen. Aarzel niet  ons te contacteren op +32 497 46 41 84 of +32 473 320 620.
Kan ik het leveradres wijzigen?
Zodra u uw bestelling bevestigd hebt, wordt deze behandeld. Het is dus niet altijd mogelijk uw leveradres te wijzigen. Voor meer informatie neemt u best contact op met ons op +32 497 46 41 84 of +32 473 320 620.
Hoe worden de bestellingen verstuurd?
Deze worden alle verzonden met BPOST/SENDMYPARCEL
Betaling, Prijzen & Promoties
De prijzen van de artikelen zijn geldig tot 30 december van het lopend jaar .Teamwear Intl behoudt zich het recht om de prijzen aan te passen bij een eventuele wijziging van de BTW-tarieven of prijsverhogingen.
Bestellingen Bekijken
Vanaf het ogenblik dat u een bestelling gedaan hebt, krijgt u een email met een link om uw bestelling te kunnen bekijken. Daar kunt u ook de status van uw bestelling opvolgen.
Profielgegevens Bewerken
Hoe kunt u uw gegevens bwerken?
Surf naar: MIJN ACCOUNT en klik op 'mijn gegevens wijzigen 
U bent uw wachtwoord vergeten
U gaat naar de rubriek "Inloggen". U klikt op "Wachtwoord vergeten". Vul uw e-mailadres in en na enkele minuten zult u uw nieuw paswoord via mail ontvangen.
Voor meer details kunt u contact met ons opnemen via mail .
Hoe mijn abonnement op de nieuwsbrief opzeggen?
Het volstaat dit aan te duiden in de rubriek "mijn gegevens" na inlogging op uw account.
Bij iedere nieuwsbrief is er mogelijkheid uw abonnement op te zeggen

Mail ons

Contactgegevens

* Verplichte velden